Sunday 25 September 2011

"Τα βορΟινά"


εικόνα από εδώ
Εψές στην προβλήτα 1 στο Λιμάνι, επήαμε στην έκθεση οίνου "Τα ΒορΟινά" που εν μια εκδήλωση για την προώθηση των βορειοελλαδίτικων οίνων, που γίνεται σε διάφορες πόλεις τις Ελλάδας. Ένιγουει, εγώ είμαι φαν όλων των κρασιών αλλά το κόκκινο εν μπορώ να το πίννω ξεροσφύρι, θέλω να το συνοδεύω με φαΐ, οπότε εψές εδοκίμασα μόνο ροζέ τζαι αφρώδη που εν τζαι τα αγαπημένα μου...




Εδοκιμάσαμε διάφορα, αλλά ένα ήταν τζίνο που έκλεψε τις εντυπώσεις μας! Την επόμενη φορά που θα είσαστε σε μια κάβα, ρωτήστε αν έχουν το "Οινόμελι" από τον αμπελώνα "Μυλοπόταμος". Εσυμφωνήσαμε ούλλοι που τα πέντε άτομα που επίαμε μαζί ότι ήταν που τα πιο ωραία που τζίνα που εδοκιμάσαμε. 
το εν λόγω κρασί :)
Εν καταλάβω τζαι πολλά που κρασhιά αλλά σε γενικές γραμμές ήταν ροζέ στο χρώμα (αν τζαι όπως μας είπαν προέρχεται που το Μοσχάτο Αμβούργου που εν μαύρο σταφύλι)  τζαι εμένα εμύριζε μου τριαντάφυλλα τζαι μέλι. Τζαι η γεύση του ήταν εξίσου ωραία! (σημαντικό γιατί μερικά εμυρίζαν πολλά ωραία τζαι promising τζαι που γεύση... Άστο!)


Είσhε τζαι μουσταλευριά, που εν ένα πράμα σαν τον ππαλουζέ αλλά δεν το επρολάβαμε εμείς γιατί όταν επήαμε είσhε τελειώσει...

Μετά από μια βδομάδα έντονης αναζήτησης για βιβλιογραφία για την πτυχιακή και μη ανεύρεσης κάτι απολύτως σχετικού ήταν ότι έπρεπε το εψεσινό...  


Και κάτι τελευταίο.... 


Καλή τελευταία εβδομάδα του Σεπτέμβρη!!!


4 comments:

  1. Που κρασhια δεν κατέχω...Θα σου πω μόνο καλές επιτυχίες με την πτυχιακή!

    Υ.Γ. Κατι επαθε τζαι δεν σε εμφανίζει ουτε το γκουγκολ ριντερ μου, ουτε το μπλογκ ρολλ μου! Γκρρρρρ

    ReplyDelete
  2. Θα ψάξω να έβρω τζαι θα φέρω τα Χριστούγεννα να πιούμε ούλλοι μαζί! Ούτε εγώ καταλάβω, αλλά άμα κάτι έσhει ωραία γεύση τζαι μυρωθκιά, έσhει την!
    Θένξ, θα κάμω πόστ τζαι για τζείνο το θέμα πόψε...

    Υ.Γ.: Εν με συμπαθεί μάλλον το μπλόγκερ!!

    ReplyDelete
  3. κρασί έννα φέρεις; κκουλ, να σκεφτούμε τζαι τη γεύση Τ.Κ που θα παραγγείλουμε να ταιρκάζει! :p

    ReplyDelete
  4. http://www.wineshop.gr/site/product.php?id=1920

    Θα το φέρω τζαι τούτο!!! Το επόμενο αγαπημένο της βραδιάς! Παρατήρα αν το έσhει ο Χαραλαμπίδης....

    ReplyDelete