Wednesday 5 October 2011

My day off

*Αφιερωμένο στην αδερφή μου Moonlight,
που εν καταφέρνουμε να τα πούμε τις τελευταίες μέρες!*


Κατάληψη για ακόμη μια βδομάδα τζαι αποφάσισα να πελλαρίσω λίο. Είσhεν τζαιρό που ελαλούσα να έπιαννα ποδήλατο να θκιανεφτώ αλλά επειδή εθκιαβάζαμε την ημέρα άφηνα το. Ενιγουει επειδή εψηφίστηκε ΠΑΛΕ κατάληψη εχτές, είπα φακ δεμ όλ τζαι με τον φίλο μου που τον αγαπώ πολλά, τον Chef! :) Είπαμε να πάμε στη Νέα Παραλία για ποδήλατο σήμερα.


Τέσπα, ενοικίασα ποδήλατο γιατί προφανώς δεν έχω. Τζαι έπιασα το για 24 ώρες γιατί ήθελα το 2-6 αλλά τζείνος που ενοικίαζε ήταν να κλείσει που τις 2 σήμερα.


Έπιασα το ποδήλατο που κοντά στην πλατεία Αριστοτέλους, ή για όσους ήρταν ξανά τζαι ξέρουν, κοντά που το "Ούζου Μέλαθρον" τζαι έπιασα τον παραλιακό να έβρω τον φίλο μου που μεινίσκει μιαν ευθεία πάνω που το Μακεδονία Παλλάς. Προς το παρόν που τον Λευκό Πύργο εως τη Νέα Παραλία, ο πεζόδρομος τζαι ο ποδηλατόδρομος εν κλειστά γιατί κάμουν το ανάπλαση τζαι εν εργοτάξιο. Οπότε οι πεζοί τζαι οι ποδηλάτες πρέπει να περνούν που ένα πεζοδρόμιο δίπλα που τον δρόμο, πολλά στενό, τζαι που πλακάκια πεζοδρομίου σπασμένα...Την νύχτα γίνεται μεγάλος πανικός άκουσα...



Ένιγουει λίο μετά που το Μακεδονία Παλλάς εν η Νέα Παραλία, που έσhει φαρδύ πεζόδρομο τζαι ποδηλατόδρομο τζαι σήμερα που επίαμε we had it to ourselves! Ευχαριστήθηκα το η αλήθκεια ήταν!


Πως φαίνεται ότι την έφκαλε αρσενικός την φώτο....


Η πισινούδα που έχω και εδώ in daylight!
Η μέρα μου δυστυχώς εσημαδεύτηκε γιατί ένας τσιγγάνος αποφάσισε να μπεί μέσα στην πισινούα! Την ώρα που επερνούσα με το ποδήλατο στην επιστροφή, εκατέβασε το παντελονάκι του να "πλυθεί" τζαι είδα τα ΟΥΛΛΑ.
Οπότε έννεν πλέον όσο cute ήταν στο μυαλό μου τούτες οι πισινούες γιατί κάμνω συνειρμό...
ΓΙΑΧ ΓΙΑΧ ΓΙΑΧΧΧΧΧ










Στη νέα παραλία έσhει τζαι διάφορα θεματικά πάρκα τζαι το ένα που μου αρέσκει εν το Πάρκο του Νερού















Είσhεν τζαι γυρίνους τζαι koi fish!




Μόλις ανοίξαν τούτα τα πάρκα ήταν πολλά πιο περιποιημένα αλλά ότι βρίσκεται σε δημόσιο χώρο θα υποστεί κάποιες συνέπειες(ζωγραφική με spray ασπούμε! Στην Ελλάδα είμαστε άλλωστε).
Κάπου εδώ ετέλειωσε μου και η μπαταρία στην φωτογραφική μου... (Οπότε εσυνέχισα με το κινητό!)


Last but not least, το ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ μου εν το Πάρκο των Ρόδων (surprise surprise!!) στο οποίο υπάρχει παιδική χαρά τζαι ένας κήπος με τριαντάφυλλα τα οποία επετύχαμε ολάνθιστα :)
Έκαμα τζαι τραμπάλα...Έσhει που τότε που εκάμναμε γενέθλια στο Πάρκο του Προδρόμου να ανεβώ πάνω σε τραμπάλα...

Οι φώτος δεν είναι τζαι πολλά σπουδαίες γιατί είσhε πολύ φως τζαι δεν έβλεπα καλά την οθόνη του κινητού! 




















<3


Αύριο πάλε, ξανά ποδηλατάδα!!!

2 comments:

  1. μικρή μου ρόζα, ροζίτα, ροζαλία!!!!! έβαλες από όλα τα χρωματάκια τριανταφυλλάκια!!!!

    τούτη η νέα παραλία εν παραλία όξα; γιατί εν φαίνεται παραλία actual στες φωτογραφίες!!!
    μήπως η πισινούα εν τζιαμέ ελλείψει θάλασσας;

    ReplyDelete
  2. To make everything clear: Ο βρωμαϊκός- Θερμαϊκός δεν είναι για μπάνια οπότε δεν υπάρχει και "παραλία" - άμμος/κρεβατάκια. Εν απλά ένας πεζόδρομος με πάρκα...

    Η πισινούα ΠΡΟΦΑΝΩΣ είναι για να λούννουνται μέσα οι τσιγγάνοι τζαι να κάμνουν τους επιδειξίες. SEXY

    ReplyDelete